Sommarsnö

Jag. Jag vill. Jag vill ha. Jag vill ha dig.
Jag vill uppfinna ett nytt ord. Ett nytt "sommarsnö". Med dig.


01:43

Det känns så fuckat att vilja ha dig. Att skriva det tar emot.
Fastän det är sant. För det är så, långt borta? Men ändå inte?

ÅH! OM DU BARA INTE VAR SÅ FÖRBANNAT
UTGÅENDE-SNÖBOLLSTEORI-AKTIG!
But then again,
would I'll be feeling the same way if you weren't?


Underbar kväll <3


02:36

http://youtube.com/watch?v=V3grEtYedXY
Jag är allvarligt beroende av den här.
Vackerhet. SÅ jag för två månader sen.

natti natti

image51

Kommentarer
Postat av: Emma

Precis vad jag tänkte när jag läste den också. Eller uppfinna det igen. Ohlord. (skulle skriva det igår men bloggarna dampade, suck)

Postat av: Mickis

shieet?! :D

2007-08-12 @ 01:37:38
Postat av: Emma

Haha. :P

2007-08-12 @ 12:38:45
URL: http://youngandarmed.blogg.se
Postat av: Nicklas

Du ska inte röka mickis, röknig är dåligt. Ingen av dom snyggaste kilalrna (eller well dom näst snyggaste, jag är ju rätt överlägset snyggast) vill pussas med dej om du röker.

2007-08-19 @ 02:04:27
Postat av: Mickis

Ow nicklas, jag vet! :/ Men vad fan ^^

2007-08-19 @ 03:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback