Du är så mycket vackrare än vad du tror

Ja, var ett tag sen jag skrev. Förlåt (: Men har gjort så mycket saker och haft så lite ork att skriva.
Jag umgås ju med Hanna och Sus nästan varje dag. Det är mysigt att bli så tighta.
Ibland träffar vi ju pojkarna. Som i lördags då det var fest hos Henke. Det var grymt kul!
Jag och Hanna sov över hos Fredrik. Haha. Som sagt, riktigt kul.
På lördag åker ju jag till Skåne. Det ska bli mysigt. Fast ändå inte. Orka familjerna.

I veckan händer det lite crap;
- Imorgon, ska jag leka med Peter. Sus och Hanna kanske hänger på.
- På fredag är det grillkväll med sus och hanna + pojkarna.
- Lördag ska jag leka med Jimmy <3 saknad!

Ska titta klart på filmen medans jag väntar på Hanna och Sus.
Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback