1. Jag behöver bara glömma allt.

Idag har jag varit med mamsi på stan. Det var inte så kul.
Hon klagade på att hon mådde dåligt och bara fnös när jag gav förslag på saker att köpa.
Som om hon inte är skyldig mig typ. Massor. Suck.
Så jag var sur hela tiden och sen sprang vi till Klippt & Skuret, som vi först inte hittade.
Dom hade flyttat långt åt helvete. Meeen vi hittade till slut.
Så sitter vi där och så kommer en frisör ut med stirrande ögon och JÄTTESMAJL och utbrister:
"MEN GUD VILKET VACKERT HÅÅR! AH!" och tittar på mig.
Behöver jag säga att jag blev chockad och stammade fram ett "T-t-taack..."
Läskig människa.

Sen fick jag iallafall min frisör, Magdalena, som var hur söt som helst.
Fast hon fick damp på mitt hår för att det blev så grymt tjockt, så hon gick lös med kniven.
Måste säga att jag är nöjd ändå. Visst. Lite munkvarning - men orka?

Sen köpte jag min vackra klänning. <3 Me lööves prickigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tror det är skitfint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback