10. Internet is the shiet!!!

Nu har jag internet igen på min gamla skrutt till dator! :D
AH, det är så befriande så hälften vore nog.

Nu ska jag bara koppla i allt som ska med.
Plus föra över massa grejer från datorn vi hade tillsammans
(som nu Hampus har fått, med internet plus dyr plattskärm,
jag vet, det är äckligt bortskämt.)
Sen är allt frid och fröjd och jag slipper oroa mig för massa sheisse.
Det fattas bara högtalare, så jag kan lyssna på musik.

I veckan blir det kuligt.
Jag har spenderat följande dagar (måndag och tisdag)
i total misär. Legat sjuk, ensam, knappt någon dator och dessutom alldeles gråtfärdig.
Ingen bra kombination.
Men imorgon, ska jag trimma "gräsmattan", får se om jag kommer levande ur det.
Sen bär det av till vattendraget med EMMA! och SEBBE! yay!

Ska bli fett kul. Ska ha min nya skjorta och vara faaab. Wiee.

På torsdag blir det Rix Fm Festival med Emmet! Hänga på? Ring! :D
Sen på fredag blir det vattendraget, eller björnön med flickorna.

Sen i helgen, hoppas jag få leka med Jimmy (:


Kommentarer
Postat av: Emma

iih! bra vecka!

Postat av: Anonym

spoiled lillebror :P

2007-06-13 @ 21:25:05
URL: http://tinie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback