15. You give me fever

Jag är jättetrött och irriterad på mig själv. Jag ska aldrig mer dricka. Nu ska jag bli nykterist igen, för det här funkar inte. För när man dricker så tänker man inte och när man inte tänker så kan man inte dölja saker för sig själv lika bra som i nyktert tillstånd. Och sen så försvinner inte det som man försökt dölja fastän det gått flera dagar. Det irriterar mig så vansinnigt mycket. Vad håller jag på med? Det här är ju bara stört?
Ändå mår jag så bra som jag inte gjort på väldigt, väldigt länge. Allt känns bra. Ordnat kaos (:

Jag vågar säga att jag är lycklig



Igår var Carola och Patrik här och snackade jobb med mats.
Det var grymt tråkigt men jag hade kul ändå (:
Mobbade min mamma lite och skrattade åt Patrik med Carola.
Åh, jag bara avgudar det paret. Så perfekta på något sätt!

  
The perfect couple         Carola :*


15.12

Idag har jag gjort absolut ingenting. Sovit, läst, suttit framför datorn, ätit lite frukost.
Mats kom hem med möbler från IKEA. Ska nog upp snart och se om han behöver hjälp.
Hoppas mamma kommer hem snart. Sha-la.
Jag har läst ut Sagan om de två Tornen nu. Nu är det bara slutspurten kvar! :D
hihi.

Jag förlorar förståndet.


Kommentarer
Postat av: Emma

BABY, alkhol är skiten. :D:D Kom igen! K Ä R L E K ! (i'm such a bitch, höhö)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback