151 -

Idag är en bra dag. Igår var också en bra dag!

EMMA! OBS! OBS! OBS!  EMMA! ^^
Han; jag-vill-ju-inte-gå-på-småflickor-när-jag-är-berusad-och-omdömet-inte-är-på-topp-killen,
han jobbar på min gata! Orka liksom! Neej. Fast fett kul.

Idag har jag jobbat, det gick bra, det var bara så äckligt varmt så jag höll på att dö.
Men massa dricks och det var trevlans. Fast nu måste jag dammsuga poolen.
Iofs, ta sig ett dopp. Mums! ^__^

Gästerna kommer vid två, måste skynda och göra klart allt. Miih.
Orkar inte att min mamma bånkade med ett jävla bord utanför mitt rum 6 i morse.
Så jag tryckte igång Sagan om Ringen, mycket enklare att somna till.

13:15

Jag vill dö. Jag vill verkligen bara dö.
Mats är skitarg, vilket jag förstår men han behöver ju inte håna mig.
Åh. jag hatar livet. JAG VILL DÖ!

Den enda som någonsin velat ha mig och älskat mig gör inte det längre
och det är så fruktansvärt att inse. 
Jag sitter dag ut och dag in och lever i någon fantasi om att han ska komma tillbaka till mig.
Hemma lever jag som på nålar, jag kan inte vara avslappnad en sekund. Då smäller det till såhär.
Skolan går åt helvete för att jag bara inte orkar lyfta ett finger. Bara sover.
Iofs är det sommarlov snart så det gör nog ingen skillnad men iaf. ÅH.

ALLT ÄR BARA ÅT HELVETE! JAG VILL INTE MER! JAG VILL INTE!


Jag kan inte sluta gråta. Allt bara.. blev för mycket.
Gud, jag förstår att han är arg. JA. Jag tappade bort hans Ebba Grön-skiva. JAG VET!
Så jag förstår inte varför jag blir sånhär.. det är bara så mycket 

14:08

Nu har jag det under något sånär kontroll. Bara ingen pratar med mig bryter jag inte ihop.. eh.
Känns bra. Ja.

Förlåt för att jag ringde. Jag.. behövde någon.

19:10

Nu ska vi äta.
Jag mår fortfarande apa och orkar inte med någonting. Men..
Show must go on?


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA, jobbar han på din gata?! OH LORD! ;D;D ragga! ragga! ragga!

Postat av: Mickis

Emma! Minns du jonas, du vet.. lång, mörkt krulligt hår, glasögon? nej, okej.. Men iaf, så NEJ! jag tänker inte ragga. Dock gjorde han det idag igen? Varför attraherar jag bara envisa män? hm. borde nog göra en studie på det där. Och JA.. jag låter som Nicklas :P

2007-06-02 @ 11:22:59
URL: http://gnostrika.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha. ;)

2007-06-02 @ 13:12:32
URL: http://youngandarmed.blogg.se
Postat av: Emma

:*:* jag mår också apa så vi är två... men ändå? :/

2007-06-02 @ 19:33:34
URL: http://youngandarmed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback