16. I don't care very much

Jag är helt jävla fuckad och störd. Varför? Jag menar.. visst. Det var ju inte direkt en nyhet för mig.
Nej, har ni hört på maken. ingen nyhet. Det var bara det att det slog till så hårt och plötsligt.
Mickis är en hemsk mäniska som inte orkar med sig själv!
Jag är trött och svamlar. Varför är jag såhär störd? Kan någon möjligen förklara det för mig?
Nej, trodde inte det heller. Haha.


godnatt.

23:48

Rätt bra dag. Fick traska lite på stan och så. Träffade Alexx <3 sötnötigaste!
Vi flummade runt, sen åkte jag och mor till Maxi och köpte bakpulver (:
Och blockchoklad. Mickis ska baka (A)

Ska skriva med jimmy en stund till på msn, sen ska jag läsa,
sen sova. Mums.

Kommentarer
Postat av: sofie

Mickis är INTE en hemsk människa. :*:*

2007-06-19 @ 13:58:51
Postat av: Emma

håller med sofiie. :*

Postat av: Emma

ÄLÄÄÄÄÄÄÄX! :*:*

2007-06-20 @ 11:35:07
URL: http://youngandarmed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback