8.

Jag önskar du kunde prata med mig.
Kunde berätta vad du tänker och vad du vill.
Så jag slipper upptäcka det på egen hand.

Varför kan du inte prata med mig?






Vad har jag gjort för fel,
förutom att älska dig för mycket?

11:50

Nu har jag äntligen fått sova ut. Känns bra, ensam hemma och allt.
Dock är jag fortfarande väldigt sjuk. Förkyld, alldeles matt och skit och såklart feber. 
Men inte ska det bli sängliggandes för det! NEJ.
Jag ska läsa klart Sagan om Ringen, det tar typ år att läsa den.
Sen ska jag ligga i solen, dricka sjukt mycket vatten och lyssna på musik.
Det är livet det :D

Vi har för övrigt köpt ny dator och den är typ läskig.
Svart, och inkopplad i en stor jävla platt-tv :S Och så är det digital-tv med också.
Plus massa spelkonsoler. Haha. Jag vågar knappt röra skiten.
Så jag fick fippla lite för att kunna starta den här ^^

Men ja. Slapp och slö - sjuk och dö.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyfan vad cool med ny dator, det är typ det bästa som finns. :D Krya på dig älsk. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback