Hennes kind är så flämtande röd.

Jag bad till gud att ge ett helt liv till oss

Idag har jag sovit hela dagen. Kom upp till övervåningen och röjde precis när mats kom hem.
Har fått brev från aftonbladet, nu ska tidningen kosta 10 kronor varje dag. Det är fett med bög.
Nåja, det får väl gå. Mycket enklare för mig att göra mitt jobb med rent samvete iaf (:
Sen har vi ätit och så gick jag och lade mig igen. Helt sjukt trött, hela hela hela tiden. Orkar inte.
Har läst två böcker senaste dagarna. Minns inte vad dom hette, men.. det var väl okej läsning antar jag.
Hus med vålnader och döda barn är ju alltid trevligt. Mihi.

men det var en dum och fåfäng bön.


Men! Jag kan följa med till Wiehe! <3<3 Är så obeskrivligt glaaaad! ^^
Oväntade pengar! 500 blev över från aftonbladet. Jag fattar inte hur..
Men nåja. Så jag kan hänga med mina hjärtegryn imorgon! WIEHE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback