I need your grace

Viskvällen igår var toppen <3
Ola Sandström (mums, ge mig. jag vill muumsa på) & Lars Demian var asbra.
Sen kom mannen, myten, legenden - Mikael Wiehe.
Åh, det var så fint och vackert och mys. Dock regnade det som fan, men vi stod ut ^^
Jag, emma & jimmy <3 (plus emmas bedårande föräldrar).
Tack tack tack för en underbar kväll.

Idag vaknade jag hos Emma, runt tolv. Vi bakade scones som vi åt till frukost/lunch.
Det var mys, sen tittade vi på ett avsnitt av Sex & the city. Skitbra.
Sen fick jag sjuss ner på stan där jag köpte två skivor, Mikael Samuelsson och orup.
Mamma slutade så vi åkte till maxi och handlade mat.

Ikväll har vi tittat på Numbers. <3 Love it.
Nu ska jag på promenad! Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback