100 - knock knock knocking on heavens door

Mitt 100;e inlägg! Yihoo! Fram med skumpan och kristallglas.
Skämt åsido, ganska stort. Jag började med den här bloggen i juni förra året.
Det är snart ett år sen bannemej.

Idag är det onsdag och jag är hemma själv. Jag är lite sjuklig
och har ingen motivation alls att gå till skolan - utbränd tror jag det kallas. Suck.
Men imorgon måste jag, eller åtminstone på fredag. Suckah.
Min mor är på sin skola och återigen dumpar hon mig för sin skolkamrat Anna.
Det är skamligt, jag menar.. jag är lovely!

Nåja, onsdagar är trevligt. Jag är hemma själv,
och jag får paket från NetonNet idag :O  TS? Wtf.
Den har legat på irstamacken i ett dygn nu.
JAG ÄR HYSTERISKT NYFIKEN.

Förutom all denna ovärda information kan jag berätta att jag trots sjukdom mår förträffligt bra.
Det blir så när man har världens finaste vänner och en makalöst underbar pojk. <3
Saknar er :O Har inte träffat emma, alexx, sara på snart en vecka. AH.
Jonas träffade jag senast i måndagskväll - men saknad där också :*:*

uppdatering 11:54

Jag är helt galet förbannad. Paketet från NetonNet innehöll min gamla kamera (fortfarande trasig),
och endast en tv-kabel. Ingen USB-kabel. Enligt NetonNet så gäller inte garantin.
HUR FAN KAN DEN INTE GÖRA DET. DET PYSTE OCH RÖK FRÅN MIN KAMERA!
Ah, jag är så arg. Jag fick betala 200 kronor för att hämta ut min gamla trasiga kamera.
Jag har skickat ett argt och krävande mail. Fy fan vad arg jag är.

Kommentarer
Postat av: jaanet

kul me paket! å grattis till nr 100 :)

Postat av: emma

men vilken bullshit! :O tolerera det inte, mail och kick their asses!

2007-03-21 @ 16:44:37
Postat av: Anonym

jag håller på :D

2007-03-21 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback