101 - jag önskar att jag mådde bättre.

Allt raserar. Allt förstörs. Allt mals sönder till pulver. ALLT GÅR ÅT HELVETE.
Och jag orkar inte, inte igen. Fattar ni?! JAG ORKAR INTE!
Det här inlägget kommer att bli så underbart patetiskt och själviskt men det skiter jag i.
Jag går sönder. Igen.

-RADERAT PÅ GRUND AV ATT VISSA MÄNNISKOE INTE FÅR LÄSA-


Sen är det skolan. Jag orkar bara inte. Jag skiter faktiskt i den, den här veckan. Ska bara gå på fredagen.
Min kropp säger ifrån. På morgonen slår den till med feber. Jag mår illa och spyr nästan.
Jag tror det kallas skolångest? 

Pengarna bara flyger iväg. Jag är pank. Jag ska inte följa med till tyskland. Jag vill bara skrika.





Det enda som funkar i mitt liv just nu är du, Jonas. När jag är med dig kan jag krypa ihop intill dig
och glömma alla bekymmer. Du finns alltid där. You make my day :*:*
Och emma, alltid <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns alltid här baby. love <3

2007-03-22 @ 12:53:27
Postat av: emma

jävla sepe!!!!!!!!!!!!!

2007-03-22 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback