103 - I used to live alone before I knew ya

Det är fredag och jag vet inte riktigt hur jag mår.
Jag har inte mått såhär dåligt sen jag hade min hej-låt-oss-skära-upp-handlederna-period för fem år sen.
Men samtidigt har jag aldrig mått så bra. För när jag känner efter så finns fortfarande den där lyckan kvar
som jag kände för några dagar sen. Den ligger liksom kvar i magen och värmer.
Jag har aldrig varit så säker på mig själv och på mina kära som jag är nu. Jag känner inte någon oro
för att bli lämnad. Det underlättar livet ganska så rejält, måste jag erkänna.

Jag antar att man kan kalla det en rätt bra balans? Jag är neutral.

Idag är det bara jag, mamma och hampus. Josse sover hos Maria och Mats åkte till Dublin imorse.
Så vi ska festa till det med massa onyttigheter och titta på Så Ska Det Låta. Det ska bli kul! <3<3

Var i skolan idag. Hade en lektion, sen pallade jag inte mer. Hade sånglektion i 20 minuter.
Sen slängde jag in handduken och gick på stan med mamma. Sen besiktade vi bilen, det var kul ^^
Fick ett fat till mina ljus av mamma på Lagerhaus, i silver. Jättefint :*:* Imorgon ska vi till Maxi
och köpa stenar att ha runt. Det ska bli stil på mitt rum. Ett steg i taget (:  Känns bra.

Imorgon ska jag nog umgås med gamla gänget också. Gå på stan och fika lite. Ska bli kul,
även om jag inte känner för att träffa några människor (förutom jonas och emma) men det är bara att köra på!
Sen på söndag ska jag leka med jonas <3 

NetonNet är fortfarande bajs.
Tysklandsresan ÄR avbokad. Hur mycket folk än tjatar.
Hemmafronten är lugn nu.

På det stora hela är det väl okej, antar jag. Kärlek :*:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback