105 - Hallelujah, I just love him so.

Kaoset som rasat i mitt liv den senaste veckan har stabiliserats.
Ordnat kaos?


Nu kanske jag kommer att orka ta tag i saker jag inte tagit tag i,
som skolan. Jag ska... men jag bryr mig inte så mycket.
Efter lovet, jag lovar.


Emma - tack för att du orkat fastän du inte har orkat. Jag har rasat och du har tagit emot mig.
Du är ovärdelig :* and you know it. Utan dig hade jag aldrig pallat all press och ångest.
Jonas - Du vet, jag vet. Det är kärlek <3

Om några timmar ska jag jobba, ser inte fram emot det.
Sen ska jag äntligen träffa älskling. That's exactly what I need.


Jag lovar att blogginläggen hädanefter ska bli mer värda och.. intressanta.
Just nu har den bara varit mitt sätt att få ur mig all frustration och ångest.
Den här veckan har varit en enda stor mardröm. Nu är den över och det är nya tag som gäller.

Kommentarer
Postat av: Emma

hjärta hjärta hjärta (dumma blogg.se som förstör känslan genom att inte kunna göra vanliga hjärtan)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback