106 - High noon, oh I'd sell my soul for water

Idag var jag i skolan ett tag. Hade bara ensemble och mentorstid.
Pratade lite med Sara (saknat!), sen pratade jag med Claes (:
Det var ytterst trevligt att se alla igen, dock tryckte ångesten på som fan.
Ska bara palla den här veckan - sen är det lov igen.
Jag har en hejdundrans huvudvärk men jag antar att man får skylla sig själv
när man är med tre pojkar som tvättar en bil. Det blev kallt >.< men trevligt var det! ^^
Och Skruttan blev ren och fin. Lilla Pärlan ;D
Idag ska jag försöka plugga lite, vi vet redan att detta inte kommer att genomföras men wtf.
Jag ska iaf se över italienskan. Shiet, jag har inte haft italienska på över på veckor. Suck.
Det kommer nog att påverka lite, kommer alltså att gå sämre än vanligt.
död åt italienska.

På bussen och vägen hem kacklade jag med Lena,
vilket var ytterst trevligt! (: Hon mådde bra och det var frid och fröjd.


Dagens låt är för övrigt: Viveme - Laura Pausini.

Jag vet inte om jag ska sjunga på After Work-konserten. Björn har tydligen trott att det bara gällde
Tyskland och ingenting annat. Såklart. Så Robin visste inte om han kunde bli klar tills på torsdag.
Kul jul. När man väl tar mod till sig så ska andra sabba. Nåja, annars får Krister kompa mig på piano..
inte lika kul men visst.
Nu ska jag ladda min mobil och sen ta en liten tupplur. Sen ska jag ta tag i skolsaker och mitt rum.
Ska städas och pyntas till med ljus och stenar! IH! Ska även rensa massa skit jag inte vill ha kvar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback