108 - Cruella, severa, perver

Jag försov mig återigen på en onsdag. AH. Pallar inte.
Mitt huvud vill bara sprängas och jag vill sova!
Men ja, ska göra iordning mig. Ska med bussen om 20 minuter.


--

Idag gick det rätt bra. Drygt att lyssna på föreläsningen om vårt projektarbete. Suck. Vad ska man välja?
Ännu mer ångest på det som redan finns. Danke danke. Sen Nutida Konst-arbetet? Vem? Vad? Hur? Eh?
Sen var det Svenska och dags för alla Strindberg-manus att läsas upp. Mitt blev förvånande bra,
asså inte bra, men inte dåligt heller för att ha gjorts i panik kvällen (och natten) innan. Helt godkänt.
Sen var det lunch - thank god. Är så hungrig på dagarna att magen bara skriker. Haha, weird.
Nu ska jag ta tag i arbetsmiljön. Kommer att sitta uppe till 2 igen. Det är mitt val - men vilket val?
Jag är en idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback