110 -

Idag är det lördag och det känns härligt. Jag har jobbat idag, det gick helt okej. Lite kallt men annars.
Fick lite dricks och så, funderar på att tigga pengar hos mamsi så att jag också kan köpa underkläder ^^
Blev värsta pepp när jag var med Emma på stan (: hihi.
Om ca 40 minuter ska jag ta bussen ner på stan och leka med Emma <3 Det ska bli kuul =D
Vi ska trippa på stan och sen dra hem till henne och umgås. Värsta pepp.

Just nu känns mitt liv en aning labilt. Vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på så att säga.
Men det ordnar sig antar jag. Det är ju lov nu och det känns skönt att slippa skolångesten ett tag.

Imorgon ska jag jobba igen, jobbigt. Men sen ska jag hem till älskling :*:*
Du är vinden i min själ.

Nu måste jag göra iordning mig så att jag inte missar bussen >.<





Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback