99 - Finally, I'm back!

Ja, kära vänner. Ni har tjatat och tjatat och nu är jag äntligen tillbaka.
Äh, det är bara Emma som irriterat sig på att jag aldrig skriver - men man kan ju få drömma! Haha.
Jag har tänkt på att börja blogga igen i flera månader men orken har inte funnits riktigt.
Men nu är jag igång igen, jag fann nämligen vissa dagböcker och bloggar inte riktigt så tillfredställande.
Detta ska ju egentligen inte vara en dagbok - men vad fan, det är ju min blogg?
Ibland blir det "dagboksinlägg" och ibland blir det riktiga blogginlägg. Håll ut kära vänner.

Just nu är jag sjuk - men lycklig. Ja, har du hört på maken, L Y C K L I G.
och bara för att allt känns så himla bra just nu så kommer det att gå åt helvete snart. That's life.
Människor som ska nämnas är människorna som alltid nämns i denna blogg.

Emma - Den trogna bästa vännen som alltid finns där. "The meaning of my life is she". <3
Alexx - Den alltid lika medryckande och glädjespridande vännen (:  You're lovely :*
Sara - Underbara Sara som alltid lyser upp alla tråkiga skoldagar <3
Jonas - k ä r l e k <3 :*:*


just nu;

Favoritlåt: Laura Pausini - Surrender
Favoritfilm: Shrek
Favoritdricka: Fanta äpple&päron
Favoritgrej; mobil.
Favoritsajt; bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: emma

yay yay yay! :D

2007-03-20 @ 20:29:40
Postat av: mickis

hihi ^^

2007-03-21 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback