130 - Du tar mig över havet, även när blixten slår mig.

Lördag 28/4;
Det var hang around hos Sam, sen for vi till Hälla och till slut Hacksta
där jag upplevde mitt första streetrace. And I enjoyed it!
Deeen duu - med schmöör på.

Det var kallt men ändå supermys <3 ow. Alla söta människor!

  

Söndag 29/4;
Therese konfirmation! Steg upp tidigt och for till kyrkan. Där jag svor fem gånger. Suck.
Gudstjänsten var som vanligt tråkig och jag irriterade mig på att jag fortfarande kunde allt - utantill.
Efter det så for vi hem till jonas och åt smörgåstårta (den var såhäääääär jävla god!)
Sen kom Sam och Jocke som hade tråkigt så vi åkte till Sam så att pojkarna fick mecka lite (:
Jag satt mest och såg dum ut. Sams robotdans var gudomlig (:
Vi for till Sala. Eh, impulsgrej. Kul!

Måndag VALBORG;
Åhååhåå. Det var så jävla kul. Först åts det hypergod mat och sen var det party (:
Folk blev fulla och glada. Emma kom! Emma och Jonas blev überfulla,
jag gick hand i hand med två av mina närmaste i livet och båda skrek ut taxi-reklam.
Jag fick ta hand om jonas som sen fick ta hand om mig eftersom jag typ däckade.
Morgonen efter var han rena rama solstrålen och jag kände mig bakfull
- jag som inte ens hade druckit!

          


Kommentarer
Postat av: Emma

valborg ftw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback