132 - "Till sist fick jag svaret på gåtan, vad som kan rymmas i ett par jeans"

Rikard Wolff <3 André Christensson



Idag har jag varit hos tandläkaren och varit tjurig. Jag minns dessutom aldrig vad min tandläkare heter.
Har haft henne typ.. 2 år. Men hon heter Annika. Ja. Så heter hon. Men jag kommer att glömma bort det igen ^^
Vi kom dit och jag drack äckel-päcklet som sen gjorde mig alldeles snurrig.
Tandläkaren (Annika! hihi) grävde runt och det gick så bra så. För jag låg typ och sov. Höhö.
Sen fick jag McDonald's mat av mamma.. sen.. minns jag inte så mycket mer.
Jag vaknade runt halv fem på eftermiddagen och hade en rejäl huvudvärk. Men nu är det gjort :D

Det är måndag, jag har inte pluggat ett skiit. Så jag måste organisera mig.

Tisdag ;
Arbetsmiljö- och säkerhetsprov.
Italienskaprov
(Leka med älskling :*:* <3)

Onsdag;
Redovisningen om Edvard Munch
(Leka med jimmy?)

Torsdag;
Nationellt prov i Matte B

Fredag;
Inlämningsuppgift i musiklära.
Prov i gehör.


Känns bra att jag kommer att få ig.. på typ.. allt?  Haha.
Men ORKA BRY SIG. Det är en månad kvar till sommarlov ffs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback