133 - Chasing Cars

Det är fredag kväll och jag mår förträffligt bra (:
(Om man bortser från illamåendet och huvudvärken,
som vägrar försvinna. Dö dö dö dö dö dö dö dö dö.)

Sov hos baby inatt <3 I'm lovin' it.
Dock var det lite panik imorse - som jag hoppas ordnade sig.
Jag hittade verkligen inte nyckeln... :(

Kom till skolan, hade sånglektion. Krister skällde på mig lite. DÖ.
Men annars gick det bra, fick äntligen min äälskade låt. <3
Och det lät bättre än vad det gör hemma! Inte ofta det händer du.
Sen åt jag lunch med Claes, Sara och Markus - sen kom Emma :)
Det var jättetrevligt. Speciellt när Markus fick en sån chock över Morfar :D
Och så var det dags för Musiklära.. jag hade såklart glömt min funktionsanalys.
SUCK.

Och såklart, var det prov. JA. GUD VAD ROLIGT MED IG. Orka? Nej.
Sen svek jag Emma, like always. Skippade italienskan för jag mådde apa.
Åkte 804;an med Micke, som var mer emo än vanligt, stackarn.
Till slut så stupade jag i säng en stund innan mamma väckte mig och tvingade mig vara social.
Me loves her.

Imorgon är det lördag! :D Ih. Leka med alla fina människor.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, morfar-incidenten var fett kul. ;D

Postat av: Mickis

haha, FETT kul! Markus höll på att döö :D

2007-05-13 @ 18:09:15
URL: http://gnostrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback