134 - Wanna tell you just how luucky I aam!

Ännu en helg som varit helt otroligt kul :) Festen hos Sandra var riktigt lyckad!
Jättetrevligt! Hihi. Folk var fulla och glada. Det grillades god mat och solen sken.
Vi tittade på både hockeyn och Schlagern. Ja.. fast det var ju inte så kul dock..
Och baby hos mig till söndag <3 För första gången på länge så vaknade vi när vi vaknade. Det var mys.
Sen åkte han rätt tidigt eftersom han skulle leka med Eddie och hans nyckelpiga (:
Så jag gick hem igen, skulle städa, men jag lade mig i sängen och sov igen. Suck liksom.
Varit riktigt kul (: Måste göras om!  Alla fina människor <3 I adore you.

Idag är jag inte i skolan för jag vaknade och kunde inte komma upp ur sängen. haha.
Huvudet kändes som bly och halsen var helt fuckad. Så Carlforsska får klara sig utan mig idag.
Lycka till alla på körkonserten! Vi kommer rocka sönder Rudbeck och Wenströmska ;D
Eller ja, iaf Rudbeck.

Ja. Orkar inte ens skriva om hockeyn och esc. Det är för pinsamt.
HAT är det enda jag känner. Suck. The Ark i mitt hjärta - Ni är bäst.
Fuck Europa. Bomba alla östländer.

Nu ska jag äta något och sen se ifall jag mår bättre av det (:
puss på er!


Åh, dagens låtar för några dagar framåt <3;
Zero to one - SAM
Les Miserablés - I dreamed a dream
Michael Bublé - Everything
Snow Patrol - Chasing Cars
Martin Stenmark - Hand i hand
Chess - Inte Jag
Anders Ekborg - Det borde va jag
Chess - Vem kunde ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback