141 -

Dag 2. (Dag 4)

Idag skippade jag italienskan och matten. Orkade bara inte. Ville sova.
Sen släpade jag mig ur sängen och åkte till skolan, lagom till arbetsmiljö-provet.
Kul dag? Nej. Det gick skit på provet eftersom jag började plugga en timme innan.
Sen var det naturkunskap - lyssnade bara på redovisningar. Soft.

Nu är det engelska.. funderar starkt på att skippa. Vill inte ha IG-varning.
Jävla kärring är vad hon är. Ibland iaf..

Jag känner mig en aning aggressiv idag. En aning ilsk. En aning dumpad.
En aning sviken. En pytteliten aning ensam.

Om några timmar ska jag möta Jimmy på stan. Det ser jag fram emot :) även om vi mest tjaffsar. ^^
Imorgon är det konsert, så då kommer jag att vara sysselsatt hela dagen och kvällen, skönt.
I helgen jobbar jag och så ska jag se på Shallow Sense på lördag kväll.
Sen blir det att plugga matte - chansen till ett G är nära, igen.
Så, jag har fullt upp i helgen. Slipper jag tänka. Fast det gör jag ju ändå. Äh.


Today is a good day


22:34

Jag ska snart ut och gå. Eller springa. Var ett tag sen. Irstas mörka skogar - I'm back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback