146 -

Nu har jag varit i skolan typ en timme och gjort ett prov. Gick skit. Orka? Nej.
Kom hem för en stund sen, kände mig som en dränkt råtta,
så slängde av alla våta kläder och lindade in mig i mitt täcke ^__^ mjaaaau.

Ska sova en stund nu. JA.


22.34

Sova en stund? Haha. Har sovit hela jäkla dagen. Inte orkat göra någonting.
Skulle ha städat och stått i men nej, däckade som fan.
Är fortfarande trött men ja, börjar ju inte förrän halv tre imorgon. Inte så värt. Suck.

Idag har det gått ganska bra. Eller ja, inte.. nej. Inte bra. Men det har varit någorlunda stabilt.
Inga större utbrott eller attacker. Vilket har varit skönt.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hm.. jag orkar inte mer? kanske. Ja.
JAG ORKAR INTE MER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback