149 -

Vet inte vart jag ska ta vägen.. riktigt.
Jag har nog aldrig känt mig så ensam i hela mitt liv.

Vad har jag gjort för fel nu?
Varför gör jag bara fel?

16:41

Idag har det inte varit skojj. Nej. Inte alls.
Jag sviker min Emma hela tiden och jag orkar inte med mig själv.
Jag sover hela tiden och jag drömmer. Jag önskar att jag inte gjorde det.
Det är alltid lika hemskt att vakna och inse att det bara var en dröm.

Och jag förstår inte vad som händer.
Förstår inte vad du gör. Förstår inte någonting.
Som om jag inte var förvirrad nog.
Jag trodde det var okej, att vi skulle ta nya tag.
Men här sitter jag nu.
Helt borta. Helt fel. Helt i vägen.

Du ryggar tillbaka när min hand just ska röra vid din
- snodde från Carin (:


Nej jag förstår ingenting. Allt är bara.. svart.


För det är inte enkelt när huden känns varm
med händer som minns hur det var


Kommentarer
Postat av: Emma

hmm jag tror jag fattar vad du menar litegrann. :/ och du sviker inte mig. =) och citat är från kent. och kärlek. <3

Postat av: Mickis

you and I, that's the only thing that matters! :*

2007-05-31 @ 22:16:45
URL: http://gnostrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback