Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Håkan Håkan Håkan Håkan Håkan Håkan <3
Ätnligen någonting som känns!
http://www.myspace.com/hakanhellstrom

Var länge sen jag skrev. Ingen förstod nog heller det som stod i senaste inlägget, möjligtvis Hanna då. Haha. Ja, men nu behöver jag inte bekymra mig för det. Voila! Independent woman är på krigsstigen. Nåja, idag missade jag kammarkören för jag satt i telefonkö. Blir säkert kickad nu men ja, den här gången var det vare sig lathet eller tandläkare. TELEFONKÖ! Jag satt i den där jävla telefonkön i en halvtimme. Sen fick jag lite kort information som tog ca 3 minuter. Suck. Nåja, får förklara för Ellinor imorgon. Snälla stryp mig inte.
Jag började på gitarrläxan som jag fick för ett antal månader sen. Den var typ lätt. Tragglat igenom mig halva. Björne lär bli stolt,  annars hoppar jag från Vallbybron. Mhm. Nåja. Jobbet har gått bra de senaste två dagarna. Klarat mina mål även om jag gjorde bort mig inför Evelina. Satan. Blir så nervös när hon ska medlyssna. Whatever. 13 ja iaf. Lätt projekt men ändå, kul att göra bra ifrån sig.

Fullt upp i veckan. Pank är jag också. Jävla räkningar. Jävla student. Haha. Kostar skjortan. På onsdag blir det kanske utgång med Suz och Onkel. Annars drar jag till Sigurd och kollar in Shallow Sense, var ett bra tag sen. Kan nog få upp mitt humör lite. På torsdag är det vattenhålskväll med jobbet på Å. Älska :) och på fredag är det tydligen klassfest. Vart glad! Det är maskerad. Jag funderar på Pirat. Det vore kul. Låna Hampus bössa. Moahahahhaha.. eller jag menar.. Arrrgh.

Snart ta bussen in till stan, träffa Suz och sen jobba.

SAKNAR HANNA-FISEN!

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag tycker du borde klä ut dej till France Gall, det skulle nog bli rätt fantastiskt

2008-04-02 @ 00:00:50
Postat av: Mickis

tror ingen skulle fatta det förutom du och jag :) men sant, det vore fantastiskt!

2008-04-02 @ 10:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback