Tack och lov, solen skiner idag

Varför kan allting inte bara vara lite mindre hektiskt?
Precis när jag börjar känna lust inför skolan igen så händer det skit hemma. Orkar inte?
Och alla jävla moppepojkar går mig på nerverna förresten. Nåja, under veckan har det inte hänt så mycket. Jag har legat hemma med halsont och huvudvärk. I måndags var jag dock i skolan och var redo att göra en redovisning om hemlösa barn men då var inte gruppen som hade innan klar så jag fick inte tid till det. Dessutom behövde jag en dator så jag ska göra någon gång i maj. Lite skönt men hade varit vaken hela natten och finslipat hela grejen. Lite surt. Sen åkte jag till Rönnby och träffade Susanne och Therese. Det var trevligt och llte läskigt. Hade inte varit där på nästan ett år men det var hur kul som helst. Tack verkligen. Ni betyder :)

Igår var jag pepp på skolan. Sen kom jag ihåg att vi inte hade någon samhäll - dum som jag är. Så då vart jag så rastlös att jag drog ner Suz på stan och vi hängde med folk. Sen var jag jättepepp på gitarrlektionon, gick till skolan, hamnade i en diskussion om porr och fick ett armband. Thilda snäll! Men hade jag någon gitarrlektion? Nej. Han var inte där. Kul jul. Nåja, får jag lära mig hela perfekt tills nästa vecka. Efter det vart det ännu mer häng på stan, träffade Ingegerd! <3 Var år sen och vet inte om hon kände igen mig först. Det var massor med lärare från Irsta som skulle iväg någonstans. Sen kom äntligen Suz tillbaka från Victor och sen stack jag till jobbet.

Jag är trött. Fasligt trött. Fastligt pank också. Orka? Nej.
I helgen händer det inte så mycket. Det kommer att bli kaos ikväll hemma men ja, man börjar bli van? Imorgon ska jag nog umgås med Daddel. Vi ska titta på film eller något, får se hur det blir. Annars händer det väl inte så mycket. Ska försöka plugga lite och så, ta tag i mitt liv etc etc etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback