En man får min sensommar att andas

Jag är nog den mest labila människa jag känner, förutom kära estet-mats som visade upp en tämligen labil sida på Västerport i lördags, haha. Det har varit en bra helg. Den började kasst men blev bättre - tack vare en viss rottweiler vid namn Hanna <3 och Emma och Daniel såklart som lyste upp kvällen i lördags. Tack! Hoppas filmen var bra.
Dock blev jag dramatiskt sjuk i lördags natt så min pojk har fått ta hand om mig. Iofs så smittade han mig från första början men tack ändå!  Värst vad mycket tackande det blev i den här inledningen. Nog om det!

Jag är otroligt förbannad just nu. Jag förstår mig inte på Aftonbladet.se
Nej, rättare sagt, jag hatar aftonbladet.se
HUR KAN MAN TA BORT RONNIE SANDAHL FRÅN MIG?! VA?
Ni kan stoppa upp ert jävla betala-för-att-läsa-vissa-saker-system någonstans.
Hrm, ursäkta. Nog om detta.

Pojk, marcus & simon åkte idag till turkiet. Ska vara där en vecka. Kul för pojkarna!
Jag förväntar mig presenter! (Som inte har med megafoner, gyttjebrottning, amish, parlino eller smör att göra)

För övrigt så har det varit en bra tv-kväll ikväll! Jag och Hanna har tittat på Crowned (fel par åkte ut iofs)
och hela TVÅ avsnitt av Project Runway och I JUST LOVE CHRISTIAN! Sen blev det Sex and the city.


Bye for now.

Kommentarer
Postat av: rottweilern

tihii, är jag en rottweiler nu med? hett som fan ;P

finns alltid där för dig för att skälla ut folk! <3

2008-08-08 @ 03:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback