These words are my own

Idag har jag varit duktig. Är nu på mammas jobb där jag har hjälpt till med städningen. Innan det var jag på polisen (som pinsamt nog kände igen mig), banken, UM och sen apoteket. Nya p-piller nu, hallelujah. Igår träffade jag på nästan halva klassen, haha, nej men emma, sofie, josse, robin och steffi däremot. Det var trevligt. Emma letade efter låda och till slut hittade vi en, yay! Sen stack jag hem till matte på ett stridslystet humör, dampade och fick ett fint "förlåt" och middag. Mys! I love you, I love you, I love you, I love youu!

Ikväll ska pojke ringa och vi ska på bio (får se om det går bättre den här gången)
Men först ska jag hem med mamma nu, köpa fetaost och sen ringa Emma!




Pusshej

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Polisen? Vad har du nu ställt till med? :)

2008-08-27 @ 23:30:10
Postat av: Mickis

Min plånbok hade sprungit ifrån mig men någon snäll människa lämnade in den :D

2008-08-29 @ 08:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback