Vad jag bryr mig om nu..

..är att du kommer nära mig.


Det har hänt mycket på en vecka. För mycket. Återigen är min mobil försvunnen. Jag borde skämmas men det gör jag inte! För visst är jag tragisk, men nu är det nog. Jag har fått nog helt enkelt. JAG TÄNKER INTE HAMNA DÄR IGEN. För att citera Evanescense " I won't be broken again" Men visst, det är inte sant, jag är egentligen bruten vilket visades i fredags. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende och kan inte göra annat än att skämmas och säga att jag inte rår för det. Tack för att ni står ut. TACK Marcus för att du inte lämnade min sida och för att du fanns där, hela tiden. Kan inte tacka dig nog. (Och nu är jag igång med tackandet igen, förlåt, ska sluta med det också, haha)

Igår var det den 18 augusti, mycket som hände då. Mats fyllde 45 (grattis!) och min kära barndomsvän Jessi fyllde 18 (GRATTIS!) och som grädde på moset var det två månader mellan mig och Mattias! <3 Det firades med att lilla jag sprang och köpte en ros och en färdig kladdkaka och överraskade pojken. Han bjöd då på hemlagad pizza och som grädden på moset på DET så blev det Simpsons-maraton. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till er, jättemycket. :)

Postat av: Nicklas

Betyder det här att du kommer byta nummer igen? I så fall lär ju jag få det nya så jag kan skicka fylle-sms ;D



Och naturligtvis passar även jag på att gratulera

2008-08-20 @ 01:34:27
Postat av: Mickis

Emma - TACK sötnos :)



Nicklas - Haha, ja det stämmer. USCH på mig. Du ska få när det kommer. Och tack till dig med :) både för gratulationen och bilderna!

2008-08-21 @ 08:38:51
Postat av: Jessica

Hej bästis :) det var längesen.

Va glad jag blev när jag såg att du kom ihåg min födelsedag :) det betyder mkt <3

Hoppas ditt liv går bra :)

puss å kram jessica

2008-09-01 @ 15:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback