Brisingr

Nu har jag läst ut Den Äldste och känner som vanligt den där tomheten. När man läst ut ett riktigt bra bok och den tar slut, blir jag alltid lite melankolisk och tappar läslusten. Inte ens Jan Guillou kunde trösta mig tragiskt nog. Men sörj inte kära vänner, läslusten kommer tillbaka! Dessutom väntar jag otåligt på den tredje och sista delen, Brisingr. Vill ha vill ha vill ha! Nåja, det är tisdag idag, jag är sjukt trött överraskande nog. Kom hem från Hanna vid halv tolv och slocknade totalt. Med kläder på och allt. Pinsamt. Igår var vi hemma hos Hanna och muppade oss. Eller ja, jag satt och snackade i telefon med David i två timmar medans Hanna försökte förmedla vad folk skrev på MSN. Det var kul, tack gumman <3

Idag är det tisdag minsann. Ska ringa Hanna om några timmar och planera inför kvällen. Vi ska möta Kim & Erik på Stugan och sen ska Hanna antagligen iväg och träffa någon kompis medan jag sitter kvar och njuter av Stugan-livet. Var faktiskt en vecka sen jag var där! Det är tragiskt! Får vi se vilka vi springer in i idag.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Känner igen det där, visserligen läser jag mest kurslitteratur nu för tiden (och tro mej, när man läst ut en sån bok tycker man mest det är rätt skönt att man är klar) men när jag någon gång ibland, senast i augusti, läser en roman så kan jag definitivt känna igen det.

2008-12-16 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback