Busy hands are happy hands

Igår var det mat med hanna, emelie och sofie. Ni är bäst! <3 Sen fika med alexander, emma och maija. Ni är också bäst! <3 Jag har världens bästa vänner. Jajamen. Ni borde vara avundsjuka. Moahaha.
Idag har jag sovit och håller på att städa köket. Jag älskar min mamma. Hon är dum i huvudet ibland men den här gången är hon ändå lite förstående. Jag kan fan inte sova på nätterna. Men mamma blev inte arg för att jag inte vaknade när hon väckte mig. Tack. Dessutom tjatar hon inte på mig när jag städar köket med en sällan skådad noggrannhet. Tror hon förstår att jag försöker distrahera mig själv genom att få köket att skina. Då är något fint, helt och rent i alla fall. Gud, jag är så trött. PÅ MIG SJÄLV. Det gör så fucking ont. Ändå försätter jag mig i såna här situationer. Det är helt jävla fucking omöjligt. Det är så dödfött som det kan bli. Den största återvändsgränden någonsin i mitt liv och jag har då haft några stycken. Nu ringde Hanna och gjorde mig glad. Vi har problem med nyår. Vart fan ska vi sova?!



jag hatar att jag älskar dig
och jag älskar dig så mycket
att jag hatar mig

Kommentarer
Postat av: hanna

jaa! vart fan ska vi sova?!?!?!

det får helt enkelt bli nån trappuppgång! ;)

hehe. vi löser det. det gör vi alltid! ^^



loooooove <3

2008-12-30 @ 16:02:32
Postat av: alex

att sova är bajs, jag sitter nu och väntar på att min syster ska ringa så att jag kan sova där, bajs bajs. Men du är SÖTT! Puss

2009-01-01 @ 04:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback