"Du får inte andas på min panna..

inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger"


Fredag idag, det är en bra dag för ALEXANDER kommer hit! :)
Det ska bli mysigt minsann.

Igår träffades hela tjejligan. Jag, Hanna, Elisabeth och Sofie traskade hem till Anna som hade bakat kladdkaka som var mumsig. Sen blev det mycket tjejsnack och planer inför lördag. Wieho! Tycker om er tjejer. Efter det sprang jag och Hanna hem till henne och lodade ett tag. Hände saker som förbryllade oss båda. Jag förstår inte hur man inte själv kan inse att man har fel? Har gjort fel! Det är tråkigt att det ska behöva bli såhär men det är tydligen nödvändigt. Jag kan inte hjälpa dig för du låter mig inte. Att sen bli frustrerad för att allt går dåligt för dig och ta ut det över dina vänner som alltid varit där för dig är absurt. Inse fakta! Du kan inte alltid ha rätt. Du har inte rätt den här gången. Du har gjort fel och du beter dig vansinnigt. Slutar inte dumheterna så är det tack och adjö, tyvärr. Det har gått för långt den här gången. Det har gått för långt FÖR många gånger rättare sagt. Bete dig som folk! Jag blir riktigt frustrerad när vänner förvandlas till egocentriska dårar. Att vänner hugger en i ryggen. Eller åtminstone slår där det gör mest ont. Att vänner beter sig så barnsligt och så enfaldigt. Strunt samma. Jag är för trött för att orka bli upprörd. Jag är mest likgiltig inför det här.

Idag är det fredag. Ingenting ska få förstöra den här dagen. Snart ska jag sätta igång och städa klart mitt rum och förbereda för kvällen. Ska till Lucas som fyller år idag, grattis! Grattis även till Liza som också fyller! Sötungar. Sen möta upp Alexander på något sätt för att spendera kvällen hos mig. Jag ser fram emot det. Imorgon är det lucia och tjejerna ska ut på äventyr på stan. Vi får hoppas att Henrik hör av sig, vilket han dock inte brukar göra, men hoppas. Så det blir en bra avslutning med fest eller liknande. Som vanligt så strör jag kärlek över er som förtjänar det!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback