Honey, honey how it kills me

Jag har hämtat mig ganska bra från senaste känslosvallen (som inträffade för ca 12 timmar sen) men jag är fortfarande lite skeptisk. Mot mig själv, skrattretande nog. Vad håller jag på med? Det är galenskap. Men det är faktiskt inte mitt fel, jag är inte van vid det här, jag har inte känt känt något liknande på snart över ett år. GALENSKAP. Dessutom är jag sjuk så vi skyller på att jag yrar. Damn, I'm good.



För övrigt, så fyller MARCUS 20 ÅR IDAG! :) Grattis grattis grattis!
Igår fyllde Sanna 19 :) grattis igen, gumman. Utgång på fredag!



Veckan har varit bra, eller ganska bra ändå. I lördags var jag hos Sandra som fyllde år, träffade hela andra familjen-släkten. Det var mysigt, alla är så fina :) Eller ja, nästan alla. Sen kom Sandras kompisar och hade lite dricka med sig. Jag och Jonna däckade väl runt.. 4-5 på morgonen. Jag klev upp vid 15 på söndagen, vi tittade på tv, gosade med Tizzo, lagade mat, snackade skit och hade mys. Sen åkte jag hem på kvällen efter att jag sagt adjö till Tizzo. I måndags fick Tizzo somna in. Kommer sakna dig gubben! Valborg 2006 ;) ett jävla fint minne av dig, kattjävel.
Sen har det inte hänt så mycket, varit hemma med mamma och busat, fikat på stugan och tagit det lugnt. Tittade på tv med Hanna igår efter en hal och trevlig promenad. Åt chips och dip. Det var mumma!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ta det lugnt med känsloutbrotten! Det verkar onödigt jobbigt tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback