Självmordsblond

Blev fika med Kim, Hanna och Emelie på Stugan igår. Det var väldigt trevligt! Sen blev det Maxi = godis. Mums! Idag har jag bara tvättat och varit lite nyttig på annat håll. Lugn dag. Sitter just nu och näst intill missbrukar Kristian Anttila. Inte tyckt om hans musik förut men nu är jag helt fast. På högsta volym dansar jag från rum till rum. Skönt med lite befriande musik. Har inte så mycket mer att berätta för er idag, kära vänner. Snart får jag pengar. Snart är det jul. Snart är det nyår. Snart är det NYTT ÅR. Snart kommer även en summering av året som jag vet att jag struntade i förra året, vet inte riktigt varför det blev så. Men sörj icke kamrater. Det kommer en i år. Var så säkra på det!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Har du figurerat ut nått kul som händer på nyår då? Annars är det ju onödigt att bli så upphetsad! :P

Postat av: Mickis

Vi har massor med planer! :D (Värst vad du pikar mig nu för tiden?:O)

2008-12-18 @ 12:39:22
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback