Hon får pojkarna köra i sten/sticka i ven/böna och be

Min Kristian Anttila-feber har ännu inte gått över. Miiih. Bra musik. SÖT pojk. Göteborgare dessutom. Mums. Jag vill även passa på att tacka världens bästa Emma för världens finaste julkort. Tack gumman <3  Nåja, idag är det torsdag. Jag tycker om torsdagar. Vet inte riktigt varför men jag ska analysera det och komma med en förklaring senare. För övrigt är jag helt slut. Har dammsugit och tvättat golv, ska snart sätta igång med att tvätta kläder. Och så är jag just nu i en så kallad damm-chock. Jag svär, dammråttornas högkvarter bodde tills för en stund sedan under mammas och mats säng. Och nu snackar vi HELA VÄRLDENS dammråttors högkvarter. Inte bara Västerås. Ehm. Ja. Ska snart ringa Hanna också och planera dagen. Blir film med pojkarna skulle jag tro. Ska bli trevligt! Imorgon är det fredag. Jag får mina pengar på måndag! Miiih. Massa pengar. Miiiih! Synd att det är jul, annars hade jag kunnat spendera allt på mig själv MOAHAHAHA. Eller ja. Ska snart läsa min bok som jag inte fattar någonting av. Men jag rekommenderar den redan nu, jag har inte ens kommit halvvägs, men jag har en intuition (thank god).


Så dagens boktips blir två böcker faktiskt (som alltså inte har någonting med varandra att göra);



My Sweet Audrina (Audrina på svenska) är skriven av Virginia Andrews. Hon har skrivit många bra och gripande serier. Är dock ingen mästerförfattare, utan lite mer ströläsning. Men som sagt, gripande och invecklade intriger som kan förvåna en. Rekommenderas!

Mannen som älskade Yngve av Tore Renberg. Fantastisk bok! Jag föll för omslaget och lånade sen boken. En fantastisk berättelse om förbjudna tankar. Också väldigt förvånande delar i boken. Rekommenderas ännu mer!

För övrigt så fyller FRÖKEN JENNY K år idag! Vi gratulerar så mycket! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Så lite så! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback