Ramlar

Söndag. En bra söndag. En fin söndag för den delen. Fåglarna kvittrar utanför fönstret och gör mig en aning schizofren eftersom det faktiskt är december och inte april. Gårdagens alkoholintag kan också ha med saken att göra i och för sig. Åh, jag har haft en sån fantastisk lördag och det är Alexanders förtjänst. Baby! <3 Allt började med att jag tog hem Hanna och vi satt och tittade lite på tv. Åkte ner på stan till Västerport och fick massa gratis där. Tack Barre! Kim och Robin tittade förbi. Sen kom Alexander! The great! Och han övertalade mig och Hanna att dra till Fool's Gold. Jag fick låna pengar av ponken. JAG KOM TILL FOOL'S GOLD. Ni kan förstå lyckan. Där träffade vi Emma och hennes jobbarkompisar. Det var så grymt roligt. Tack tack tack tack tack alla fina människor som gjorde kvällen så bra. TACK SUBWAY! Fan vad gott det var. Haha. Alexander sov över och vi busade med Pony-Tony. Han åkte nyss iväg så jag ska nog ta en cigg och sen gå och sova en stund till. Mih.

Men först; min nya stora kärlek. Så fantastisk. Jag har underskattat den här mannen gravt. Så snygg. Så fett bra musik. Lyssna (och se, hihi) och njut.



Kommentarer
Postat av: Nicklas

God jul Mickis! Hoppas du haft en kanondag (tänkte skicka ett sms förut men sen kom jag på att jag ju bara har ditt gamla nummer så jag önskar god jul här istället lite i efterskott :))

2008-12-25 @ 02:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback