Villa villa knapp knapp pussa pussa klapp klapp

Fredagen var väldigt trevlig! Alexander och jag på äventyr. Och Rita såklart. Stjärnan för kvällen. Hihi. Det blev Västerport, Bill & Bob och näästan Harry's. Men vi sprang hem till mig istället och mötte Hanna. Tittade på Boondock Saints och åt blåbärspaj och choklad. Thihi. Hanna skuttade hem vid tre-tiden medans jag och Alexander däckade någon gång vid fyra-halv fem. TACK SÖTUNGAR <3


Idag är det släktmiddag. Siv fyller år. Grattis! Massa god mat ikväll. Mih. Sen kanske det blir party med flickorna beroende på om jag kan fixa pengar och om jag känner att jag har tillräckligt med energi. Men skojj vore det ju!




Dagens boktips;


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Herregud sickna händelserika helger du har Mickis. Själv måste jag typ sitta och plugga varenda helg nu för tiden

2008-12-13 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback