7milakliv

Idag är jag trött och seg, det är ändå söndag. Dagen igår var bra men ändå inte. Kom till jobbet, med SANNA <3 vilket alltid är trevligt och vi satte igång och knotade. Det gick så jävla dåligt. Inte EN enda order fick jag. Inte ens Amela fick en och hon är superduktig på alla andra projekt. Gah. Det kallas frustration! D e l u x e. Nåväl, efter jobbet var jag och Sanna onyttiga och åt choklad och snackade skit. Mihi. Me likes her. Vi ska ha filmkväll med Jessica någon gång snart. Det ser jag verkligen fram emot!

HANNA KOM HEM I NATT! <3 Ska bli så kul att äntligen få träffa henne och snacka.
Kan ta ett jävla bra tag att prata ikapp en hel månad :)  MYS MYS MYS MYS.

Idag har jag vaknat - i fåtöljen - igen. Jag satt och tittade på Pirates of the Caribbean med muntliga kommentarer av Johnny Depp och någon annan snubbe, tror han var ganska viktig men orka minnas namnet. Det var i alla fall hur kul som helst. Satt och fnissade som en tok. Tills jag somnade.
När jag vaknade så satte jag igång med att börja städa och baka. Haxelander ska komma på besök! <3 Vi ska ha en Afternoon tea. Ingen av oss vet egentligen vad detta innebär men det låter häftigt och världsvant.


Björn Gustafsson är kärlek;

 

Kommentarer
Postat av: patricia

hahah,, bästa dikten ever


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback