Such great heights

Idag är det söndag. Jag är trött och allmänt stel i hela kroppen. Det snöar ute, jag hatar snö. Dö dö dö dö dö dö. Nåja, idag är det dags att ta tag i svenskan. Borde ha gjorts för länge sen men ja, det är så det är antar jag. Vet ungefär vad jag ska säga och så. I fredags var det häng med Suz, Hansi, Emelie och Lina. Det var trevligt trots rock-temat. Haha. Vad ska man göra? Sen så träffade vi lite pojks som vi umgicks med. Men de flesta var idioter så vi drog in till Hansi igen. Sen gick Mickis ut på äventyr minsann. Ytterst intressant och givande! Men vad ska man göra när man är ett sånt bedårande popsnöre? Leva livet. Ja. Jag levde livet i helgen och det var så jävla skönt, i dubbel bemärkelse. Hm. Haha. Anyway, blev det bio igår med Emma och Daniel. Vi såg på I am legend. Den var bra, hade lite negativ inställning till den men den var fan bra. Dock  ingen film jag skulle velat se på bio. Fy fan vad rädd jag var. Ge mig ett års terapi i julklapp?

För att sammanfatta helgen så var den jävligt bra.
Det bästa var ändå att jag var fullt nykter. Hahaha.


Känns det bra att gå och flina som en mätt lejonhona?
JA.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, just lejonhona också! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback