Ta jävlarna

Uh, sjuk. Var ett tag sen nu. På senaste tiden har det bara varit förseningar och allmänt psyk men nu börjar jag må bra på det planet - så sjukisarna sätter in i stället. Orka. Kommer nog inte orka at sitta på is och lyssna på en föreläsning, fast jag vill. Får se hur jag gör. Troligen gör jag bara provet och åker hem sen. Jag har knappt sovit någonting inatt. Lite för att jag är orolig inför provet men sen vet jag inte. Sovit jätteoroligt. BLÖ.
Annars är allt bra, jag känner att kontrollen börjar smyga sig tillbaka till mig. Det är nice. Igår var det bra. Lektionen med barnen var toppen, missade dock kören och Ellinor kommer att strypa mig men ja :) Me like her anyway. Efter Skälby träffade jag Suz och vi hängde på stan lite innan vi åkte till Irsta och skissade lite på hennes projektarbete. Sen handlade vi fika och tittade på Corpse Bride. Det var mys. Usch, jag börjar få feber. Nice. Hmpf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback