Den pojken kommer att bli min undergång

IDAG SKA JAG SE PETER JÖBACK! <3<3<3
Ni förstår inte hur lycklig jag är över det. IH!


Idag när jag kom ut från jobbet stod Suz <3 och EMMA <3 och väntade på mig.
Hujedamig var trevligt det var minsann :) Vart så glad. Älskon.
Sen att jag fortfarande ryser när jag tänker på honom, det ignorerar vi.



Den du alltid ville ha
ja, han är med mig nu..
lalalala..


la..


la...


HAPPY!



12:42

Ja, så var den lyckan död. Haha.
Ännu en gång visar jag på vilken dålig vän jag är. Känns bra. Ha.
Vaknade imorse med feber, lock för öronen och hosta.
Har frusit så mycket inatt att jag knappt kunnat sova.
Sitter med en temugg nu och försöker få lite värme. Går inte bra.
Mamma har ställt fram hostmedicinen.
Hon är rätt söt ibland. :)  När hon väl vill så att säga.
Vi skulle filma projektet idag, men ja, jag är sjuk och går här hemma och har dåligt samvete. Jag har knappt varit i skolan den här veckan. Iofs beror det på sjukdom och bara lite förseningar. Men ska nog höra av mig till kuratorn igen. Nu måste vi bestämma tid. Nejfan, funkar inte. Måste krypa till sängs igen. Huvudvärken tar kål på mig allvarligt talat.

Får se om det blir någon Jöback idag. Nog för att jag älskar honom men mår jag såhär är det inte värt.Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Kom du iväg på konserten? Hoppas det var bra i så fall!

2008-01-18 @ 23:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback