Släng er i väggen pojkar!

Peter Jöback är den rätta för mig.

Åh. Ja. Det var underbart att se konserten! Han var så fantastisk, rolig, snygg och sjöng som en gud. Men vad hade jag liksom väntat mig? Det är Peter Jöback. Dock lite damp på gitarristen, Niklas Frisk, som jag älskar all övrigt tid. Men att stå och hålla på sådär under Hallelujah gick mig på nerverna, indeed. PETER-FEBER. Jag köpte pins (jag vägrar kalla pins för badgers) som iofs kostade hela 40 spänn men kom igen. Dessa vackra pins sitter nu på min blåa jacka. Konserten var underbar. Jag sken som en sol i två timmar.
Men det värsta var ändå efteråt, då HAN SITTER TVÅ METER BORT och signerar skivor. Jag fick kortslutning i hjärnan och allt bara brusade.. Det slutade iaf med att Emma tog kort där jag står bredvid Peter som säger "ett sånt gulligt skratt" - jag rusar därifrån och piper som en stucken gris - ringer mamma och piper minst lika mycket.


LYCKA!


Tack Emma för att du är världens bästa <3
och tack till hela övriga Familjen Renvall såklart :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Keerleeek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback