Sverige - Spanien! 27-26!

Herrejävlar, vilken match. Jämnt så in i helvete genom två halvlekar och till slut, räddar Svensson och kontringen hamnar hos Källman som bara lite lätt knuffar in den i mål med bara 3-2 sekunder kvar av matchen. Helt jäkla makalöst. Källmans prestation matchen innan var inte alls bra, missade flera mål från kanterna. Men idag tog han igen och blev matchens hjälte med sina åtta mål! Bautler öppnade även starkt i första halvlek innan Svensson tog över. Fan om han inte hade räddat den där bollen i sista anfallet. Men tack och lov så gjorde han det!
Jag vart så glad när bollen flög in i mål, 27-26 till Sverige, äntligen. Semi-final! Och även större chanser till OS-platserna som det fightas så mycket om. ÅH. KÄLLMAN! <3


För övrigt så är Heath Ledger död. Jag kan fortfarande inte fatta det. Jag ÄLSKADE honom!
Sin eater, 10 orsaker att hata dig, EN RIDDARES HISTORIA! Det är sorg. Fan ta världen.






Ännu mer för övrigt, jag orkar inte med någonting. Ha.

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jag kan ha missat något, men när blev du så här sportintresserad?

2008-01-24 @ 00:05:54
Postat av: Mickis

Jag blir alltid hyper när det är handboll :D

2008-01-24 @ 22:40:29
Postat av: Nicklas

aha, då har du haft en svår kväll antar jag

2008-01-24 @ 23:06:36
Postat av: Mikaela

Skojjar du eller? Hata hata hata!

2008-01-25 @ 14:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback