Ta undulaten

Just nu är jag berusad en aning, av öl och vin. SILENTIUM IS THE SHIET! :D
Och Alma, Hanna, Anette, Lucas, Evelina, Anders, Eva, Daniel
och Thomas is the shiet.

Det har varit en bra dag idag. Dock vaknade jag tre och missade min kurator-tid och gitarr. Det var dåligt av mig. Men min mobil dog under natten så min alarmklocka var inte den bästa. Haha. Jag åkte till jobbet, där var det okej, rätt så segt.  Men sen blev det Å med jobbet. Var jättetrevligt. Alma och jag har värsta lika smak :) Me love! Thomas kom inte ihåg mitt namn men han är söt ändå :) Vilket jag sa. Då blev han glad.

Jag är trött. Ska snart sova. Hihi.



Emma & Sara. Jag älskar er. Verkligen. Jag borde säga det oftare. Antar att ni vet.
Men ändå. Bättre vänner finns inte <3 Tack för att ni står ut med mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

=) Gå til kuratorn männsika! Hihi. Var där idag, det var bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback