9 to 5

Eller ja, snarare 8 to 5, stackars mig. Har t o m sämre tider än stackars Dolly Parton. Well, var inte det jag skulle skriva. Det regnade nu på morgonen, inte alls bra. Mitt hår är bångstyrigt som satan (jag vet att ni älskar att läsa om mina hårdagar, så ge mig inte den blicken) Jag lider av kronisk trötthet, kom hem vid sex-tiden igår efter en jobbig dag på arbetet, åt ett lass med mat och stupade i säng. Vaknat några gånger under natten men behöver förvånansvärt nog inte någon alarmklocka på morgonen. Jag vaknar som på beställning klockan sex. Sen att jag varenda morgon missar bussen som går tjugo i sju är en annan sak. Idag känns det bättre än igår, har fortfarande inte sålt någonting men kom igen, jag har varit sjuk. Blöö. Men det är rätt skönt att vara en arbetande kvinna, man tänker inte så mycket på all skit runt omkring. Förrän nu det vill säga. Jag är så trött på människor. Eller nej, jag är trött på människors beteende. Jag är trött på mitt beteende. Jag hatar ordet beteende. Eller i alla fall när det är förknippat med ordet dåligt. Börjar strax jobba, känns lite tungt, men det är bara att bita ihop så går det fint sen. Hoppas jag. Håll tummarna för mig idag?

I helgen blir det kanske Rönnby <3 Hoppas. Jag behöver träffa andra familjen och samtidigt få lite avkoppling.

Känner för att dela med mig av en gammal bild so here it comes;

None

Kommentarer
Postat av: Emma

jäkla amerikanare och deras lyxtider!

Postat av: Mikaela

Damn!

2008-11-13 @ 12:36:57
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback