Kom igen!

Kom igen!
Kom igen!
Kom igen!
Kom igen!
Kom igen!

Den senaste timmen har jag skrivit "Kom igen!" exakt 270 gånger i mitt block. Det hjälper lite. Men inte tillräckligt. Inte tillräckligt fort. Jag kan inte förlora jobbet. Då förlorar jag allt. JAG KAN INTE FÖRLORA DET HÄR JOBBET.
Varför går världen emot mig i omgångar? Kan jag inte få en motgång lite då och då? Nej. Det samlar ihop sig till en klump och sen får man den rätt i ansiktet. Eller ja, man kan få en and också har jag upptäckt.


Jag hatar dig. Ja, dig. Fan. Jag SKA vinna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan inte lägga allt på jobbet! Du kan inte säga "förlorar jag jobbet förlorar jag allt", för det är inte så. Vet att du har det jobbigt hemma. Men om du tänker så mår du bara sämre! Och det är klart du inte förlorar jobbet. Ta det inte på så stort allvar. Och om det inte funkar för dig så sök andra jobb under tiden, så du är lite "förberedd" om det värsta händer. Lägg inte alla ägg i en korg, så att säga. :)

Postat av: Nicklas

Mycket bra sagt av Emma tycker jag. Och också, försök tänka positivt, bryt negativa tankemönster och så vidare. "Du blir vad du tänker" som någon klok person har sagt.

2008-11-18 @ 23:18:45
Postat av: hanna

hej älsk!

hänger inte med riktigt, men antar att det fortfarande är svårt på jobbet, men jag håller med emma om att du inte får tänka att om du förlorar du jobbet så förlorar du allt. känns nog hopplöst just nu då du vetat om att om du inte skaffade jobb inom två veckor skulle du bli utslängd och att du sen fick jobb så kändes allt mkt mkt bättre och du kände dig säker.

jobbigt att jag inte är hemma så vi kan ses och du kan få prata ut. saknar dig <3



be strong honey! allt ordnar sig i slutändan oavsett hur hopplöst allt verkar!

jag vet att du klarar av det!! :*

2008-11-18 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback