Hey, Mr Perfect

Igår var det en rätt konstig dag måste jag påpeka. Mats stack vid två och sen gjorde jag mat till la familia. Vi åker till Hampus karateträning och jag sitter där i gymnastiksalen på en hård träbänk och in kommer Mr Perfect. Jag är betagen. Nej, jag är besatt eller iaf näst intill. Får man vara så vacker? Tydligen. Jag frågar mamma i panik om vem det är. Hon bara flinar och så sätter han sig bredvid henne! Omg. Jag hatar min mamma. Hon har vetat om underverket hela tiden men inte sagt någonting. Tänk så hade jag fått något slags anfall? Hur som helst, så sitter han där hela lektionen och jag sitter en meter bort och dregglar. Jag hade hjärtklappning. Och hans son var så söt! My god. På hemvägen i bilen satt jag och planerade hur jag skulle förföra honom (vi vet inte ens vad han heter men vi har gissat på Stefan) så han lämnar sin flickvän (ingen ring på fingret, obs!) och hon heter säkert Madeleine (och är gravid hoppas jag. Haha!) men till slut insåg jag själv att jag nog inte kommer att lyckas. Attans. Men vackert var det. Oh så vackert.

Sen kom Emma & Alex hit! <3 Med glass. Så vi gjorde våfflor som vi åt allihopa. Sen blev det tv, film, bullar och te :) Mysigt. Vi tittade på Idol. Ha. Lars Eriksson. Jag kan inte ens titta på människan. Han är gudomlig (damn, två nya omöjliga kärlekar på mindre än en vecka) men Emma tyckte mer om han den där konstiga Kevin. Haha. Sötunge. Vi tittade på She's all that men sen bytte vi till Imse vimse spindel och mobbade Emma! Mihi. Tack för att ni kom världens bästa.

Idag kommer Mats hem, jag har fått pengar på posten av mormor (en hundring mer än vad jag skulle få. Älskar dig!), jag ska ringa suz och hanna. Sen ska jag planera inför kvällen. Hemma eller ute? Får se vad jag känner för.
Och snart är det dags för TALLIN MED THERESE!
Där vi ska träffa "thailändska pojkar" som hon säger. Haha.


Arrividerci

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Lars är sjukt bra, totalt överlägsen det jag har sett (vilket är typ ingenting den här veckan men allt innan den här veckan), och, han är från Karlskoga!

2008-10-03 @ 23:09:53
Postat av: Mickis

Haha, när jag sa att han var från Karlskoga sa mamma "självklart är han det" ^^

Postat av: Nicklas

sa hon det på det irnoskt/sarkastiska sättet eller som att det är självklart att alla bra är därifrån?

2008-10-04 @ 19:47:19
Postat av: Mickis

Smått osäker faktiskt! :D

2008-10-05 @ 09:40:46
URL: http://gnostrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback