Ikväll är vi rebeller du & jag

Den här helgen har varit mysig! Massa fina människor och stunder.

I fredags träffade jag Emma & Alex. Dock under sorgliga omständigheter men det var mysigt ändå. Vi gick till Global och fikade ett tag, pratade om allt och ingenting. Sen träffade vi Daniel-ponken som skulle klippa sig men det var inte jag och Alex med om för vi åkte hem till mig. Köpte godis och chips på Ica (älska godispåsen! Tre ynka melongodisar men damn vad glad man blev!). Vi traskade sedan till pizzerian i Irsta och åt. Hem till mig igen och tittade på Idol och sen spindel-filmen! BURR. Hata spindlar. Dumma Alex skrämde upp mig men det var mys. Du är världens bästa, vet du om det Haxelander? <3 Allt kommer att ordna sig. Sen åkte pojken hem och jag tittade på "10 orsaker att hata dig". Damn vad bra den filmen är. Varför kan inte mitt liv vara så? Varför kan inte jag ha en underbar Heath i mitt liv? Varför kan inte jag vara lika fantastisk som Julia Stiles när hon tittar upp mot Heath och säger "hey, your eyes have a little green in them" och sen spy? Eller Kate Hudson i "Almost Famous" när hon säger "what kind of beer?" BLIR GALEN. Ge mig det.

Igår sov jag för det mesta och försökte hålla mig vaken. Mats åkte iväg på bartömning hos Tommy. Hanna ringde och frågade om jag ville fika på Stugan med henne & Emelie. Visste först inte om jag orkade men det ordnade sig och vi traskade ner. Hade jättetrevligt, fikade några timmar och snackade. Sen blev vi helt stissiga och tog massor med kort med Emelies systäämkamera. Poserade i Vasaparken och hade jättekul. Kom hem till mig vid halv tolv och tittade på "10 orsaker att hata dig" igen. Tog bilder med Heath. He. Ja. Kan inte hjälpa att jag suckade av längtan varenda gång han kom in i bild? Vilket var ganska ofta så. Ja. Sen blev det massor med skumma bilder och flum. Hemsk roligt! Puss på er sötflickor! :* Efter det rockade jag loss lite i mitt rum. Somnade vi fyra. Gick upp tio idag (lite jobbigt men wtf) och har krattat löv. Sen klättrade jag i äppelträdet och plockade massa fina äpplen. Det var kul. Nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Ska snart ringa Hanna och ikväll fikar jag nog på Stugan igen, själv eller med sällskap. Spelar ingen roll.

SO LONG BABY

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Nu fick jag en bild framför mej av hur du klättrar runt i ett gigantisk träd och svingar dej mellan grenarna :D

2008-10-12 @ 23:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback