Now you undress me, you read my mind

Hejsan alla vänner efter några dagars uppehåll. Saknat mig? Of course you have!
En liten kapplöpning genom dagarna som passerat utan inlägg. I torsdags var det Skybar med Emma, Alexander och sen Daniel. Det var otroligt mysigt och fab <3 Ses nu på fredag? Hm. Eller ja, en av er iaf. Haha. I fredags var jag och hanna hemma hos gina som fyllde år! Vi spelade spel, tittade på idol, spelade Wii och sen skulle vi åka hem. Blev inte så mycket med det. Missade bussen så vi satte oss på Västerport där jag träffade gamla esteter, var kul. Sen kom Richard in! Och ni som inte vet vem Richard är (vilket är typ.. alla förutom vi som var med den kvällen) så kan jag berätta att det är världens snällaste! Han tog oss till Bill och bob och köpte var sin syltburk. SÅ snäll man får lov att vara alltså. Sen lovade Barre efterfest någon gång snart! Fett. I lördags åkte jag till Rönnby <3 Var lika bra som alltid, sov över där - vilket alltid leder till the allergic look som är sååå attraktiv. Sen att man camar med folk som är snygga gör inte saken bättre. Whatever. Åh, ni är det bästa som finns Susanne & Therese! Ni anar inte hur mycket ni betyder. Andra familjen är grejen! I söndags åkte jag hem, träffade Suz och snackade några timmar. Igår var jag på jobbintervju (obs!) och den gick sådär tror jag. Haha. Skulle bli förvånad om jag fick jobbet iaf. Sen satte jag mig på stugan några timmar. Hanna & Suz kom in och tittade efter mig, det var väldigt trevligt! Åkte hem till Hanna och sen tittade vi på tv. As usual.

Riktigt fina dagar måste jag påstå! Världens bästa människor.

I veckan händer det rätt mycket, vad jag vet. Eventuellt blir det utgång hela tre gånger? Imorgon ska Sofie och Hanna ut, då vill man ju lira med. Sen blir det förhoppningsvis Fool's Gold 9 på fredag med Emmet & Haxelander. Lördag skulle det ha blivit Sigurd igen men jag tänker inte betala 140 spänn bara för att få träffa en pojk igen. Så desperat är jag ändå inte, haha, så vi ska prova med Konrad. Eller Pitchers. Eller Bill och Bob. Whatever. Haha. Josefine fyller 14 också. Damn, the fjårtis is on it's way.

Well, det var den genomgången av veckan som passerat. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback